Често задавани въпроси (FAQ)

Направих поръчка, но никой не се свърза с мен ?

В моменти на натоваренност, е възможно да има забавяне в обратната връзка с вас, но ние ще се свържем в първия възможен момент, за потвърждаване на поръчка и уточнения по нея. 

Направих банков превод, получихте ли го ?

В зависимост от банката, през която е направено плащането, то се отразява от 1 до 3 работни дни по сметката на mebeliram.bg.

 

 

Опитах да се свържа с вас, но никой не отговаря ?

В моменти на натоваренност, е възможно да има забавяне във връзката с вас. Ще върнем обаждането в първия удобен момент.

Поръчах няколко различни продукта, заедно ли ще бъдат доставени ?

Ако продуктите са от различни производители или складови бази е изключително трудно те да бъдат доставени едновременно. Не се притеснявайте, доставчикът винаги се обажда, за да уточни с клиента, времето за доставка.

Получих грешна стока / липсващ пакет, какво да направя?

Стараем се да не се случва да има проблем с пратката ви, но ако по някаква причина, получите грешна стока или липсва някой от пакетите, не се притеснявайте. Нужно е само да се свържете с нас и опишете проблема. В най-кратък срок, ние ще откоригираме нередностите.

 

Продукта наличен ли е ?

Всички стоки в онлайн магазина са налични. Поради факта, че предлагаме богата гама продукти, от доставчици и в чужбина, за някои от стоките е необходим по-дълъг период за доставка. Ние сме описали под всеки от продуктите срока на доставка, целта ни е минималния срок, който сме дали, но винаги има изключения.

 

Безплатна ли е доставката?

Безплатна е доставката, само на стоки, за град София.

За страната, цената на доставката се определя от куриерска фирма "Еконт" и "Лео експрес", от които имаме преференциални цени.

 

Ако имате проблем или въпрос свързан с предлаганите от нас продукти или услуги и не намирате
неговото решение сред изброените по-горе, ще се радваме да се свържете с нас
Pazaruvaj.com Pazaruvaj - Надежден помощник за покупки